torsdag 30 oktober 2008

vad är det som händer?!

sitter här och försöker logga in på bloggen skriver tre gånger utan att lyckas tills jag upptäcker att jag har stavat fel på mitt eget namn..okej en gång men tre..:S

jaha nu har halva mitt lov gått..usch vad fort det går men det är ju inte allt för långt till jullovet sen..;) om en månad är det första advent snart..det är konstigt..måste börja tänka på julklappar!
har varit till farmor idag och hälsat på det sker tyvärr inte allt för ofta men det är trevligt då det händer..:)
igår var jag till Anna och Robins nya lägenhet och hjälpte till att måla taket i vardagsrummet och sovrummet det var inte det lättaste faktiskt men vi skyller på rollern som slutade rulla efter ett tag..:P men det blev bra till slut..(Y) det blir fint där tror jag..

nej nu ska jag se om det finns nåt roligt att kolla på på datan annars slänger jag nog in en one tree hill skiva och kollar på för den serien får man då aldrig nog av!

hejdå!

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh när jag läste de här inlägget och läste "herregud" som du säger när du tycker att du snackar på mycket (men me likey! så du vet) så saknade jag dig min vän ! :D

nu känns de som de var länge sen man var ut med dig nästan. haha illa va!?

pussinuss

Anonym sa...

hahaha!
Ja men jag saknar dig med Pauline! vi får ta att hitta på nått snarast!