måndag 27 oktober 2008

skitgubbe!

ååh! jag hade skrivit en lång blogg så försvann den! det är såå irriterande så man inte har lust att skriva nåt mer. men jag ska försöka få ihop nåt iaf..

jag var iaf ute och gick idag tog en tur runt broarna och jag trodde seriöst att jag skulle blåsa i vattnet när jag gick över dalahäst bron eller nya bron men den är väl inte så ny längre meeen skit samma vad den heter..herre gud!
jaja jag träffa iaf en gubbe nere i koppardalen som fråga efter hjälp om vägen men det gick väl sådär vi började iaf typ bråka där! Usch varför ska man fråga efter vägen när man inte ens lyssnar?! guddjävel!

Kollade på tv.nu och såg att boston tea party börjar idag! tjohoo! det är rooligt..

det är iaf skönt med lov..att kunna sova på morgonen är väl det bästa!

Imorgon så ska jag träffa Anna..får se vad vi ska hitta på..:)

nej nu orkar jag inte skriva mer!

<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

guddjävel? :)

Anonym sa...

hahaha oj gubb*

generalen sa...

Du får hålla ögonen öppna efter mig då! Jag satt i publiken på ett par avsnitt.. :)

Anonym sa...

åh är det sant.:P du det ska jag göra..

vaknamatilda sa...

hehehehe