tisdag 14 oktober 2008

Fan vad det klagas...

...jag har kännt att jag har gjort det på sistone, förlåt alla som har behövt lyssnat!
jag ska bättra mig och börja se det positiva i saker och ting! vi prata om det på psykologin idag och jag tror det är viktigt faktiskt..

åh fick nyss huvud&axlar (översätt till engelska själv engelska och stavning är inte min starka sida!) i ögat shit vad det svider testa inte det! det känns som om hela ögat ska rinna ut!! mysigt...men ögat sitter kvar och det är jag glad för, jag hör kenneths röst i mina öron "tänk positivt!"

kom nyss hem från ugglemärkningen, och vad kan jag säga om den egentligen mer än att det var kallt om mina fötter och vi fick inte nån uggla i näten..folk gick därifrån med hängade huvuden besvikna medan jag skuttade iväg glad att få åka hem..:)

en och en halv vecka kvar sen är det loooov! :D
heelt underbart!!

i helgen vart det lite party också det var nice att träffa mina bruds!<3

jaja! ha ett bra liv tills vi ses igen!

byebye!

<3

Inga kommentarer: