söndag 19 oktober 2008

Morrr!

Jag håller på att irritera ihjäl mig just nu det är nämligen så att min mobil har pajjat..!! jag kan ta emot meddelanden och ringa men jag kan inte skicka några!! det är ju typ det jag gör med min mobil jag kommer inte överleva det här..Jag vet nu låter jag som världens tönt som nästan bryter ihop för att jag inte kan skicka sms, men så är det jag är en tönt!
men då vet ni iaf om det är så att jag inte svara på ett tag så är det för jag måste flytta simkortet till en annan mobil som kan skicka..:(

var ut igår..hade ont i magen så kunde inte koncentrera mig på så mycket annat men det var väl trevlig och träffa lite folk..:)

Har varit hemma hos Tove idag och firat henne för hon fyller år nu i veckan..
sen skulle Josse gå hem så jag gick med henne så det blev en tur runt broarna skönt att röra på sig lite..kan ju behövas..

jaja nu måste jag avreagera mig och slå på nån kudde eller nåt..

<3

4 kommentarer:

Viktor sa...

Ska du gå till doktorn och kolla magen? Det låter ju inte bra att du har så ont så länge. När kommer du hit förresten? Kanske kan hoppas att du får åka till lasarettet, då kan du kika in lägenheten samtidigt.

sofiie-m sa...

jo jag borde kanske göra det..
haha mm hoppas på det du..;) neej jag lovar jag kommer snart utan att åka till lasarettet först..men jag måste få pengar först för jag är helt pank nu..:P

Anonym sa...

haha avreagera dig på en kudde?
ooops. har mina mindre bra egenskaper smittat av sig :D

Anonym sa...

hahaha jaa det har nog det!