lördag 25 oktober 2008

Lov!

Äntligen som jag har längtat efter dig och nu är du hääär, tjohooo! ska verkligen njuta av det här lovet nu!! var i skolan 40 min idag (eller igår blir det väl) och gjorde prov sen åkte jag hem..tre prov på en vecka + att det var veckan före ett lov..nej inte så bra planerat där sjövik!

har varit till borlänge och falun idag till borlänge för att handla lite..eller Elin skulle handla och sen till Victoria och hälsa på och äta lite åså.

Ida "jag vill gå till stranden"
Jag "nja det är nog lite kallt för det, du får vänta tills det blir sommar"
Ida "ja livet är hårt"

den där Ida hon kan hon!

nej men det kanske är dax att sova då ,klockan är ju trots allt halv tre snart..

ha det bra // Er allas Sofie, vissas mer vissas minder!

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha livet är hårt. är hon lite söt eller :D
grattis till ett super skönt looov nu min vän, en annan ska jobba heela veckan! jihu.

Anonym sa...

Ja tre år och tycker redan livet är hårt herre gud säger jag bara..:P yäj det ska bli så skönt! haha men då ska jag ägna en tanke till dig när jag ligger där och drar mig på morgonen!