måndag 6 oktober 2008

ååh hur trött på folk får man bli?!
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!
jag börjar tröttna på sjövik kan man väl säga!
och inte blir det bättre av att vi ska gå
måndag
tisdag
onsdag
torsdag
fredag och
lördag
den här veckan..och nästa vecka ska vi ut i skogen på tisdag kväll och ringmärka ugglor! hör ni hur det låter? vadå ringmärka ugglor? jag kommer ju börja grina när jag ser hur rädd den där ugglan kommer vara..
jag vill ju bara ha godkänt i naturkunskap inte åka ut i skogen och fjanta!!

<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha

Anonym sa...

skit kul!

Anonym sa...

lite ska man tåla

Anonym sa...

jag vill iallafall att du ska åka ut i skogen och fjanta! helst pierca ugglor en gång i veckan. ihihihi!

Anonym sa...

Ja men vet du vad jag tycker Pauline? att du följer med på tisdag och ser hur roligt det är!!
-.-