fredag 17 oktober 2008

Ännu en vecka avklarad och jag lever..det här går ju bra ju!
ska bara kämpa en vecka till nu seeen får jag vila..:D bara det att det här veckan blir det allt annat än att vila har två prov..:/ kanske tre..

Ska hoppa in i duschen nu för om ett tag ska jag åka till Falun och fira Jesper som fyllde år nu i veckan! (Y)

har inte så mycket mer att skriva egentligen ville bara uppdatera och visa att jag lever för dom som bryr sig..:)
bussigt av mig va?:P

jo förresten jag var ju nyss ute och gick med Matilda Jansson shit vad längesen jag träffade henne det var kul att se henne igen..får inte dröja såhär länge tills nästa gång!!
jag ska åka till Falun och hälsa på dom snart..

ja nej nu är det faktiskt lite brådis!!
vi hörs!!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

wäääj fortsätt i den stilen min vän :) mer bloggskrivande åt folkeeeet.