lördag 1 november 2008

lördag...

och bara en fjutt dag kvar av lovet! det har varit såå skönt men men allting har sitt slut..

sitter här och gör min syster sällskap för hon kämpar med en hemtenta..
Vickis: synd att du inte är så smart..
Jag kollar surt på henne
Vickis: ja men så du kan hjälpa mig mena jag..
hmmf!! jaja men jag förstår vad hon menar...:´/

idag har jag varit till västerås med Elin och Fredrik för Fredrik skulle köpa ett soffbord men jag hitta absolut inget bara för att jag har pengar nu! men ska jag vara ärlig så leta jag väl inte så ihärdigt heller..
imorgon sista dagen på lovet vet jag inte vad jag ska göra men Vickis och barnen är väl kvar så det blir nog fullt upp..:)

Jag och Vickis gick till Willys på kvällskvisten då mobba hon mig för min gångstil! så förstår ni vilken snäll syster jag är egentligen som ändå sitter här och gör henne sällskap, först gångstilen och sen osmart..Vickis familjemobbing vet du vad det är?! hahaha kommer aldrig glömma..:P

Hadä!

<3

1 kommentar:

Viktor sa...

haha, din syster är bäst.