söndag 5 oktober 2008

Här sitter jag helt klarvaken och vill sova..jag har varit sjukt trött hela dagen och nu när det är dax och sova så vill inte min kropp det, jag tror fan den gör det för att jävlas, är det meningen att jag ska ligga och stirra i taket flera timmar nu? det kan vara bland det värsta jag vet..förutom krig och sånt såklart!

Imorgon bär det av till Falun för lilla ida blir tre år..:) shit vad fort det går redan tre..fast ändå kommer jag inte ihåg innan hon fanns hur det var, konstigt det där.

Ååh jag vet inte ens vad jag ska skriva men jag försöker verkligen komma på nåt som har hänt i sen senast som jag kan skriva men jag kommer inte på nåt!
men men jag måste nog bara acceptera att jag har ett händelse fattigt liv..

Asta ligger här brevid mig och snarkar det ser så skönt ut att sova..
nej jag ska ta att räkna får eller nåt..

vi får se när nästa uppdatering sker jag ska försöka ha nåt intressant att skriva om då.

I´m not the next of them
I´m the first of me

<3

Inga kommentarer: