lördag 27 september 2008

Hoj!

Hahaha nej förlååt jag vet att jag inte får skriva hoj för vissa men jag kunde inte låta bli..:P

Ännu en vecka avklarad det känns skönt. inte så långt till höstlovet nu..v44 får jag det så det är väl tre veckor kvar eller så..:D jippi!! känns att jag behöver en liten paus från det där stället..

Igår var jag hemma hos Josefin och Fredrik och Pauline var också med..vi var där ett tag och hade det trevligt och drack några cider innan jag och Pauline tog vårt pick och pack och drog till stan dom andra stanna hemma för dom skulle upp tidigt dagen efter..men väl nere på stan var det även där trevlig träffade lite folk som jag inte sett på ett bra tag det var roligt..kvällen var rolig även fast vissa saker hade man kunnat skippa..:P

nej jag lär faktiskt gå hade tänkt skriva väärsta grejen men hinner inte..;)

ha det bra och ta hand om varandra och er själva!
Favete linguis! du vet vem!!

<3

Inga kommentarer: