tisdag 30 december 2008

snart nytt år...

snart är det ju 2009 tänkte jag påminna om det för er som inte har fattat eller som har glömt bort det..det är faktiskt sjukt vad tiden går..vet att det är tantvarning att säga så men isf har ju tanterna rätt! de var ju nyss det blev 2000 men det är liksom 9 år sen!!

2008 har väl varit bra, studenten ligger väl där på topplistan kan faktiskt inte komma på nåt som har varit riktigt negativt, eller det skulle väl vara att jag inte tagit mig ork att fixa körkortet, men det finns säkert nåt mer som jag inte kan eller orkar komma på..

att fira in 2009 verkar iaf bli lugnt ska träffa Anna Robin och troligtvis nån av Robins kompisar spela lite spel dricka några cider åså det blir bra det..är inte sugen på värsting festen..

mitt nyårslöfte är iaf att ta körkort! jag ska göra det helt enkelt, finns inget annat!

jaja men vi hörs nästa år då..:)
Gott Nytt År!!

<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

BRA SOFIE BRAAAA!!!

Anonym sa...

i höst kan jag börja övnnigsköra med dig, ojoj, 5 år har jag haft körkort!

Anonym sa...

jag ska ha innan höst för halkbanan går ut 5:te juli..:D

Anonym sa...

men mej kan du köra med Elin... Jag kan ju inte vara sämst på allt heller! Hade varit trevligt att haft besök av dig Sofie. Men nu har jag försökt sedan i somras JAG GEEER UPP! :)... Gott nytt år!