måndag 8 december 2008

Ensam!

Japp alldeles ensam sitter jag här..mamma och pappa har åkt på kryssning..roligt för dom tycker jag. det är som värda!

men jag har såå svårt att sova när jag är själv i huset..stort och mörkt..håller på att baka nu faktiskt och kommer nog inte bli klar förren typ tre i natt..men men det visste jag ju när jag börja så jag får väl skylla mig själv antar jag..kanske är det en anledning för att jag inte ska behöva sova..

men jag måste sova lite iaf..ska ju för bövelen (heter det så?) ha redovisning imorgon bitti på historian skulle se illa ut att somna mitt i..

åh skulle åka buss hem idag så gick den inte förbi mig så jag fick lov att åka ner på stan vänsta där en timme sen åka hem..(Y) guud så roligt..jaja jag fick ju träffa Tove iaf..:)

meen lite glad jag blev här om dagen..jaghar tänkt jätte länge att vi har tre veckor kvar att gå i skolan men kom på att det är ju bra tvåå!!! jippi!! tur när det går åt det hållet och inte tvärtom.:D

jaja nu ska jag faktiskt sluta plåga er..:P
ha de braaa!

<3

Inga kommentarer: