fredag 2 januari 2009

2009!!

yäj nytt år nya möjligheter..det värsta är att det här året kommer säkert se ut som alla andra inget speciellt kommer att hända, när jag ska sammanfatta 2009 så kommer det stå att inget speciellt hände..Haha skoja för jag ska ju ta körkort! sen ska jag nog resa lite skaffa jobb och lägenhet, sluta på sjövik!!! så vill jag att det ska bli iaf och vill jag det tillräckligt mycket så ska det nog gå..:)

den första dagen på det nya året har varit otroligt lugn har bara slappat, hade kanske velat börja med en hurtig promenad eller så, men jag har ju faktiskt 364 dagar till att bli hurtig på..:)

nej nu blir jag stressad nu säger min data att den ska uppdatera nåt viktigt om 1min så nu lär jag avsluta!
men jag skriver väl vidare på det otroligt spännande inlägget nån annan gång då!

men hoppas ni har fått en bra dag på det nya året och att det fortsätter så för nu ska vi se till att 2009 blir det bästa året och ett år man minns med ett leénde.!

aah! nu stängs den av snart!
ha det bra!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Det som är säkert är väl att du ska sluta på Sjövik. Det andra är upp till dig :)