söndag 28 december 2008

då var det över..

julen är slut och jag med skulle kunna sova dynget runt, men det får ju inte för sig..

har egentligen inget vettigt att skriva men tänkte ändå uppdatera er vad som händer i mitt liv..det går fort kan jag lova för inte är det mycket det inte..
går väl mest runt och njuter av lovet så mycket jag kan, men dagarna går fort och snart sitter jag där vid skolbänken igen och pinar mig igenom dagarna..men det är ju bara ett halv år kvar och det här halv året som jag redan har gått på sjövik har måste jag erkänna gått fort..

julen var trevlig den..träffade släkt som jag inte har sett på alldeles för länge och god mat och fina julklappar kan väl inte bli bättre..dock gjorde pappa ett dåligt jobb som tomte och Ida avslöja honom..stackars flicka, men hon har väl glömt det till nästa jul skulle jag tro då får vi väl göra ett bättre jobb..:P

nej sluta för skrivandet för denna gång..

<3

Inga kommentarer: