tisdag 2 december 2008

träna!

japp jag måste börja träna det här går inte längre..jag ska nog ha det som nyårslöfte! och jag ska göra allt för att hålla det..så nu har jag en månad på mig att slöa..:) nog för att jag är nog sämst på att håll nyårslöften men nångång måste man ju lyckas..

imorse så släpa jag mig upp ur sängen vaaar såå trött kommer till skolan och får veta att den enda läraren jag har på tisdagar är sjuk..jippi tänkte jag för jag hade ju inte kunnat sovit länge..!!! åh!!! men men jag pluggade ändå faktiskt..
sen så tog jag en sväng ner på stan för att träffa Pauline det var trevligt, hon är ganska bra den där människan..:)

men hej trök väder nog för att jag inte tycker om snö men saknar faktiskt lite vitt på backen nu..inte är det nån julstämning när det är så här heller!

nu har jag inget mer att skriva!
ha det braaa!

<3

5 kommentarer:

Viktor sa...

ingen snö? det snöade som satan här i förmiddags, kom rätt mycket ett tag... :)

Anonym sa...

det snöa här med men det stanna inte kvar sen regna det jätte mkt istället..

Anonym sa...

det är du ooooooockså! bättre.

Anonym sa...

vet du vad, du är duktig iallafall.
du gör annan nytta om dagarna, varje dag. jag gör det här en gång i månaden typ :)

savvi sa...

hej mosellgodingen!