måndag 22 december 2008

somnar snart...

skulle tro det iallafall..jag har nämligen lagt mig i min säng och lyssnar på musik och jag somnar så fort jag lägger mig nu för tiden..det är lite drygt faktiskt att vara så trött hela tiden..

idag var jag på stan för att fixa sista julklapparna shit vad folk det var! men det gick fort ändå..så nu är jag klar med alla julklappar..hoppas jag inte har glömt nån bara det vore jobbigt att komma på det på julafton..


äj det får duga för idag!

ha det bra!

<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lååångt kvar till sommaren! Njut av snö, kallt, is, slask och blötsnö nu!

Anonym sa...

mm fast nu skrev jag ju somnar..fast jag längtar ju till sommaren också iof, du känner mig du vickis..;)

Anonym sa...

Hahaha det var därför det var så osamanhängande. Värst va bra jag är på svenska haha! joo!

Anonym sa...

hahaha!