lördag 6 december 2008

Lördagar är väl bra tråkiga när man bara sitter hemma för det går verkligen inget bra på tv..om man inte har fastnat för stjänor på is eller dansbands tjosan men jag är inte en utav dom som har gjort det tyvärr..men det blev väl att kolla på stjänor på is då och inte vann den jag tyckte heller så det blev ju ännu tråkigare..

i torsdag åkta jag till eskilstuna för att hälsa på min syster så skulle hennes kompis Emma fixa mitt hår så nu är jag nog blondare än någonsin skulle jag tro..:P men det viktigaste var iaf att få bort den förskräckligt äckliga utväxten, och det är den ju nu..:)
annars har det väl inte hänt så mkt mer i helgen och jag skulle tro att det blir en ganska händelselös dag imorgon med. men man vet ju aldrig..

sen måste jag ju bara säga att vissa människor har då absolut inget begrepp om hur man beter sig mot andra människor!

men det var allt för mig.
ha de bra!

<3

eller förresten är det nån som kanske har ett skit stort intresse för John Locke jag ska nämligen prata om honom på historian på tisdag och fattar inte så mkt av det som står..kontakta mig John Locke fans!

Inga kommentarer: