måndag 17 november 2008

trallalaa!

idag har jag varit trött hela dagen inte så där slötrött bara utan verkligen måste sova nu trött..mina ögon har inte velat sett helt enkelt..

i helgen var jag ut iaf tog en sväng till Norberg för att träffa Pauline och hennes kusin Alexandra..det var trevligt att komma ut lite det var ju ett tag sen sist..

imorgon har jag prov om Gustav Vasa, jippi det ska bli jätte kul..(Y)

jag längtar till Lucia det är ju mindre än en månad kvar det är så fint och mysigt..
men en mindra rolig sak jag fick höra i skolan idag var att den 18dec så ska jag vara i skolan från 07:59 till 24:00..:O fattar ni hur länge det är? sen dagen efter det så ska vi dit kl 08:30 för att städa! jag ÄLSKAR sjövik!!

nej nu ska jag kolla lite på tv och försöka att inte somna..:P

ha de braaa!

<3

3 kommentarer:

Viktor sa...

oj, shit! vad är det ni ska göra i skolan så länge?

Anonym sa...

ja vad ska du göra i skolan så länge? Sjövik verkar skoj! Hihi...

Anonym sa...

jaa ni vi ska ha nån julfest hela dagen och kvällen! jippi!