söndag 9 november 2008

...

här sitter jag och gör absolut inget! och det är så dumt för jag borde verkligen läsa naturkunskap för jag har prov i det imorgon..:/ först var det inga prov alls sen kommer alla prov i en klump känns det som..

jag har ont i min hals har haft det ett tag nu så jag väntar bara på att en förkylning ska bryta ut och göra mig sängliggandes några dagar..och det vill jag verklingen inte!

Gläääänss öööveeer sjööö och straaand stjääärnaa uur fjärran!
den låten har fastnat på min hjärna och vägrar försvinna..fattar inte ens hur den har hamnat där! och jag vet inte ens om man sjunger ur fjärran det borde ju vara i fjärran..intressant va?! nu vill jag att ni antecknar det..

jag ska iaf börja handla julklappar nu snart..vet bara inte vad jag ska köpa till nån så det är jobbigt men det här året har jag lovat mig själv att börja i tid och inte vara ute veckan före och irra runt det blir alldeles för stressigt för min mage! :P

nej men hörrni vi hörs!

<3

3 kommentarer:

Viktor sa...

Sunes jul kanske? :)

savvi sa...

hej mosell! :)

Anonym sa...

Hej Emma:)