torsdag 13 november 2008

tjipp...

...som Sally skulle ha sagt!

är det bara jag eller finns det fler som alltid lyckas äta nåt när du är vad du äter går på tv! och det är ju sällan nåt nyttigt som en frukt eller nåt. så får man lust att gå ut och gå.

här sitter jag och det känns som om huvudet är en blyklump. har ont hela tiden nu känns det som..men snart är det helg så det är bara att kämpa på..:D (Y)

satt och kolla igenom bloggen lite och upptäckte att jag knappt har några bilder. ska nog börja lägga ut lite.

jag har suttit och skrivit blogg flera gånger men har slängt dom för dom har sett ut ungefär så här, trååkiga alltså men jag såg att det var dax att uppdater er lite och det är ju inget tvång att läsa vettu..

ha det bra tills vi ses igen!
(efter det med iof)

<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite bilder vore kuuuul

vaknamatilda sa...

vi struntar fullständigt i om du tycker att dina inlägg är trista - vi vill läsa ändå! :D

Anonym sa...

hörru, du har ju ofta ont i huve, har du kollat de med farbror doktor? drygt att ha ont jämt ju:(
pussar från mamma, även kallad mallan ;)

Anonym sa...

vi tycker att din blogg är bra.
och de sötaste med den är nog att du
alltid avslutar med ett hjärta, fint.
snart ses vi vännen! äääntligen. <3