söndag 23 november 2008

hundra...

mm detta blir mitt hundrade inlägg..så det är lite kalas här på bloggen idag..:)

såå vad händer då?!
om en månad är det dan före doppare dan och om två månader fyller Elin år och om 7 månader så kanske jag har varit och solat i utsund idag och fyller 20 om ca en vecka. ojojoj!

idag var jag ute och gick en snoa men usch så kallt det var! jag är verkligen inte nån vinter människa..livrädd för att halka är jag också..

igår var jag hemma hos Anna och kollade på film med henne och Robin vi såg på Horton, ni vet den där elefanten som hittar liv på ett dammkorn den kändes verkligen som jag..! nej men den var rolig..:)

hahaha såg nyss reklamen när en tant blir så besviken på vad hon vinner i typ bingolotto haha den är så roolig!

imorgon är det skola igen..(Y)
jag bara längtar tills helgerna ska vara slut så jag får komma tillbaka!
nej då jag ska inte klaga jag lovar jag har det inte så jobbigt...eller det är drygt när jag är i skolan men jag är ju knappt där jag går så korta dagar så veckorna bara flyger iväg..fast jag börjar ju med en heldag imorgon..

det blev inte så mycket firande i bloggen men jag ska fira med att..okej jag har inte kommit på nåt sätt att fira än men jag gör det nog snart!

ha det braa!!

<3