måndag 3 november 2008

Skola...

mm nu är lovet slut och det var meningen att jag skulle till skolan idag, men, jag vakna med världens och då menar jag världens huvudvärk jag trodde mitt huvud skulle sprängas och det var nästan så jag önskade att det skulle göra det..hatar såna dagar..men som tur är så har det börjat bli bättre och jag börjar bli människa igen..:) och nu kom jag på att jag aldrig ringde och sjukanmälde mig till skolan..:S dom bli inte så glada om man säger så..

nej men deppig är jag för att lovet är slut..men det är ju bara 45 dagar kvar tills jullovet, alltså 45 dagar kvar till Pauline fyller år och 46 dagar kvar till Malin kommer hem tjohoo!
jag ska försöka hålla ut!
det värsta med att gå i skolan är att jag har ju aldrig pengar nästan.. jag vill jobba och tjäna pengar..

jaja det här blev ju ett roligt inlägg!
host host!

<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så oansvarligt SOFIE. Man måste sköta sig faktiskt. Så där går det inte att ha det i arbetslivet sen :)! Du ska ju komma och läsa psykologi och rättvetenskap med mig... Visst?

Anonym sa...

ja men jag var väl förvirrad för jag hade så ont i huvudet så jag glömde! :)

Anonym sa...

kanske dags att göra ett demens test?? Haha

Anonym sa...

hehe naw. minns sötaste fröken min födelsedag? gulligt där :)
då är de tårta som gäller.. och en fet grogg på det, för vad jag känner på mig fyller jag på en helg :D
puss <3

Anonym sa...

Ja det är klart jag gör det är inte jag som har fiskminne..;P jajamen då firar vi..:D <3