fredag 1 augusti 2008

Hejdå Juli...

hej Augusti...sommarmånaderna bara springer iväg det står inte på förren löven börjar gulna och hösten är hos oss..

så då var det helg igen då..dagarna har inte så stor skillnad för mig nu när jag bara går hemma ändå det som är lite anorlunda på helgerna är väl att många andra också är lediga då så jag har någon att umgås med..:P

Idag är det klassfest ska bli roligt vet iaf att vissa som jag inte har träffat på jätte långe kommer..:D ska bli kul och träffa dom..

imon åker jag med min syster till eskilstuna ska fixa lite grejer där..

Lars Winnerbäck var huur bra som helst har är sååå bra live!!

Vill ha jobb nuuuu jag klarar inte av det här längre det började ju ljusna där men jag tror det ljuset släcktes tyvärr men jag kände det på mig så jag deppar inte ihop allt för mkt för det..men om ni hör nåt som är ledigt så är det bara att höra av er..;P

nej nu ska jag gå och hänga upp tvätten..JIPPI!!

Vi ses..<3

Inga kommentarer: