tisdag 29 juli 2008

Lars Winnerbäck

Japp honom ska jag och lyssna på imorgon i Säter..:) jag tar med mig Anna, ska bli Rooligt..

Det är skönt när det är varmt och sol åså men jag blir helt slut av att ligga i solen så jag orkar inte ligga där långa stunder föst jag skulle behöva lite färg..usch är såå blek..

på torsdag vet jag inte riktigt än vad som händer men antingen så ska jag till uppsala och shoppa lite men är det sånt här väder så ska vi ta det nån annan gång för det blir bara jobbigt att gå i affärer då och är det såånt här väder så ska jag nog följa med mamma och pappa och fiska inte för att jag fiskar men då ska jag sola och få den där välbehövliga färgen..:D så vi får se..

och i helgen nu fick står det still i huvudet för jag kommer inte ihåg om det var fredag eller lördag men nån av dom dagarna ska jag iaf på en klassfest det ska bli roligt hoppas många kommer dit..man börjar ju sakna dom där människorna!!

jaja det var väl allt för idag..skriver nog snart igen ska försöka att uppdatera här lite oftare än vad jag har gjort på sistone..:D

<3

1 kommentar:

Viktor sa...

Det är på fredag, klockan 19.00 ungefär. Ring Evelina ifall du har några frågor... :) Vi ses då!

Fast nu kommer jag ihåg att du frågade mig precis om jag ska på klassisen på fredag. Åh.