måndag 4 augusti 2008

Tjipp..

Idag skulle jag ha en lugn dag hade jag tänkt för det har jag ju inte haft på hela sommaren...:P eller så är det det jag just har haft hela tiden..:) nej men så ringer min syster kl kvart över nio och väcker mig och frågar om jag kan vara barnvakt medans hon och jesper åker till västerås och handlar..så det har jag sysslat med hela dagen att försöka underhålla en snart tre åring och en nyss fyllda ett..:P det är inte det lättaste..men Anna kom och hjälpte mig iaf en stund det var bra..:D

Klassfesten var rolig vi var ju inte så överdrivet mycket folk men jag tycker vi som var där hade det trevligt iaf..:) var roligt att träffa folk som man inte sett på länge och prata lite..

Imon åker jag till mormor hon fyller år nämligen, 65 då blir hon riktig pensionär..:P

Tjoho snart börjar OS haha det som jag och Anna har sett framemot hela sommaren vi som inte har nåt jobb..:D äntligen så kommer det nåt som vi kan göra..vi ska har os kväll..eller det bli väl inte kväll eftersom det är i kina men iaf..:P

måste gå..

ha det bra!!<3

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag tyckte också om klassfesten. Det måste göras om! ;)

vaknamatilda sa...

Lätt bäst!!!!! :$