lördag 30 augusti 2008

Helg!

Nu har jag gått på sjövik en vecka, det gick fort.. det är faktiskt ganska kul där. det är kul att lära känna nytt folk och själva pluggandet känns inte lika omotiverande som det gjorde på gymnasiet..

i helgen blir det lugnt, måste vila upp mig efter den extremt jobbiga skolveckan..:P
nej men mitt schema är ganska slappt det är på måndagar jag går till fyra och torsdagar till tre annars går jag bara till lunch tror jag..

Igår var jag hemma hos Anna vi hade hyrt film sisselak den var rolig älskar sissela!

jaja det var väl det jag hade på hjärtat för denna gång, mycket intressant för er att läsa förstår jag! :)

sköt om er!!
<3

2 kommentarer:

Viktor sa...

Jag var faktiskt på Sjövik igår! =)

generalen sa...

Jag väntar med spänning på rapporter om allt skummt som händer på sjövik.. :P