torsdag 21 augusti 2008

Sjövik!

Shit säger jag bara, Vad är det jag har givit mig in på?
jag ska iaf läsa på sjövik ett år nu, jag ska läsa upp lite ämnen åså. börjar på söndag då är det upprop..:S jaja det blir nog bra..men det blev så plötsligt bara jag börja ju tänka på det förra veckan så slängde jag iväg ett mejl och nu sitter jag här och ska gå där..:P känner inte ens nån som ska gå där vad jag vet! ojoj!

nej men igår var jag till Åland med mina systrar och Ida och Noah. det blev en lyckad dag även fast vi körde lite fel (läs mycket fel) när vi skulle till båten det var helt sjukt ni skulle inte tro mig om jag berätta så jag struntar i det. men är det några som ska lyckas så är det väl vi..:) men vi hann med båten iaf fast jag tvivlade där ett tag..:P

Ha det bra!!
<3

Inga kommentarer: