torsdag 14 augusti 2008

Sofie har lite tråkigt just nu!


milt uttryck..


Jaha vad händer i mitt liv just nu egentligen?

jag har skickat iväg ett mejl alldeles nyss som kan komma att ändra min framtid. men jag vet inte med min tur på senaste så går det nog inte som jag vill!


Igår var jag och mamma på en tripp till Uppsala det var mysigt och jag drack typ världens godaste varma chokladen! sen gjorde jag det bästa inköpet någonsin jag köpte en lite och praktisk klädborste som inte tar nån plats i väskan..inte en sån som det är klister på som snurrar utan en sån som är av tyg jätte obehagligt att ta på åt ett håll och lent åt andra hållet..:D förstår ni? sen köpte jag en nyckelring som ska skydda mig från alla onda och vägleda mig genom livet det känns skönt jag behöver en sån!
det finns en massa sånna som har olika uppgifter men jag kände att hon passa mig bäst angel heter hon också visst..:P det är hon på bilden..
På lördag blir det kanske fest jag och Josse är lite sugna..:) så vi får se..:P
men vi hörs!!
<3

Inga kommentarer: