lördag 9 augusti 2008

Träningsdax!

jaha nu har evighetsdatumet varit och kommer aldrig tillbaka..eller jo 3008 kommer det ju tillbaka men då lever förhoppningsvis inte jag..:)

Jag MÅSTE börja träna det här går bara inte längre känns inget vidare..ska börja med att gå runt broarna nästa vecka ska försöka varje dag men så kommer det inte bli säkert men jag kan ju få tro det iaf..:) några gånger i veckan ska jag iaf gå. jag har ju inget annat för mig..

jag veet jag att jag nämner att jag är arbetslös och och inte har nåt att göra i typ varje inlägg men det är ju så tråkigt..!! och man får typ inget jobb om man inte har någon erfarenhet och man kan ju inte få nån erfarenhet om man inte får jobb nånstans det säger emot sig själv..:/ blir helt knäpp på det här!'

nej men vi hörs mina vänner!
<3

Inga kommentarer: