fredag 30 januari 2009

Min tur dag eller vad?!

jag tror faktiskt inte man kan bli mer irriterad på datorer som jag är nu..jag har blivit utloggad och inloggad från msn flera dagar nu så folk får ju psykbryt på mig när dom tror jag kräver deras uppmärksamhet exakt hela tiden. För det är ju så det verkar..
nej men jag insåg väl att något var fel så jag fick tips på hur jag skulle göra och då jag inte är något datasnille så slog jag en pling till Andrée och han hjälpte mig glad blev jag att det funka tills jag blev utloggad igen..
och inte nog med det jag får en länk av min syster som jag är så dum i huvudet och öppnar inget händer så jag tänker väl inte mer på det tills alla på min msn lista blinkar upp och jag fattar att dom nu har fått länken och att jag har virus..så jag ber så hemskt mycket om ursäkt om någon har fått virus p.g.a mig nu..så nu ska jag ta med mig datan till skolan imorgon så får Andrée fixa det där..stackarn! men jag kan ju inte..det värsta är att allt kommer försvinna på min data...:´( men det får man väl ta då!

och sen pricken över i:t så fick jag brev från tandläkaren idag så ska jag dit också..finns det ingen hejd på detta elände?
som sagt måste ju vara min tur dag som spökar!

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

amen pluttan då! visst rör dem där jädrans datorerna mkt känslor... tragiskt :) vi hörs när din kompis mår bra igen. smaaaack

KebboN sa...

Haha, din turvecka :P
hoppas din systers kille får ordning på det där då iochmed att jag inte kom i fredags :P