tisdag 6 januari 2009

en dag kvar!

snyft, jag vill inte tillbaka till skolan! jag vill ha jobb!

dom senaste dagarna har jag inte gjort mycket alls..jag har varit och kollat när min kusin spelat lidström-cup några matcher, jag förde med mig tur så jag kände ett ansvar..det var rätt kul faktist att se viktor spela..så börjar jag tänka att det är fasen sju år sen som jag var och kolla på dom som är lika gammla som mig då det fortfarande var i Avestavallen och jag tror att cupen inte hade bytt namn och hette mekka-cup då..det var nästan så man kände sig gammal..men men som sagt tiden gåår sååå fort!

vet inte vad jag ska syssla med på min sista jullovs dag det bli nog bara att slappa för jag känner mig inte riktigt kry..har inte tid att bli sjuk nu när skolan börjar!
men det ska jag se till att inte bli..

nej men ha det bra hörrni!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja men ellerhur.. det kryper i kroppen liksom! fast jag tycker inte ens de är haha längre, jag är rädd för det. och blir typ förbannad på personen jag pratar med när det blir för mycket för mig, hehe illa illa..
ska vi hitta på nåt nån dag eller sofie?

vi kan ju ringas,
höhöö