tisdag 13 januari 2009

vet att jag är kass på att uppdatera men jag känner mig tvungen nu efter påtryckningar från olika håll..:P

kollade nyss på tv men stängde av för det var så hemskt..små barn typ fem år blev tvingade att boxas, en grät och ville inte in i ringen men hennes pappa övertala henne..:( så blev hon in boxad i ett hörn av den andra..usch!

jaha nu har skolan börjat igen och det känns väl inte sådär jätte kul inte sådär lite kul ens, speciellt när mitt schema inte ser ut som förra terminens..

annars händer det väl inte så mycket i mitt liv just nu, går mest och väntar på att få gå och lägga mig och när jag väl ska göra det så kan jag inte sova! om nåt kunde gå som jag vill nån gång vore ju kul!

sköt om er så hörs och ses vi troligtvis..:)

<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

butter tös

KebboN sa...

Men hallå! hon grät för att hon var typ nervös, ungen ville ju thai-boxas :P
Jag såg det också ;)

Anonym sa...

men nej hade hon fått välja helt själv så hade hon inte gått upp där! det var hemskt..tycker ändå dom var för små även fast vissa ville..