lördag 7 februari 2009

lär väl då!

jaja nu skriver jag..:) ser hur ni hoppar av förtjusning där framför era datorer..

har typ inte ens nåt att skriva fast jag inte har skrivit på en vecka eller vad det är..
men jag har iaf varit till romme med skolan i veckan, och jag överlevde kors i taket! men mitt knä är värre, eller alltså det ser värre ut än vad det är..det är verkligen heelt blått men det gör inte ett dugg ont..men jag får lite sympati av folk när det ser ut som det gör iaf..:P nej men så går det när man åker en gång per år!

jag har två veckor kvar i skolan sen är det sportlov! det ska bli skönt och det har gått fort som attans var ju nyss jullov..fast det känns ju som jätte längesen det var julafton och grejs. mysko!

har varit hemma hos Josefin och ätit vofflor nu på kvällen, kollade lite på film och åt chips och godis..och ett och annat skvaller blev det väl också..:)

nej men nu får ni faktiskt vara nöjda för den här gången, det går inte att vrida ur hur mycket som helst ur min disktrasa till liv!

ha det bra!
<3

5 kommentarer:

Viktor sa...

"disktrasa till liv"? jag tycker att det är kul att läsa, faktiskt.

Anonym sa...

Vofflor. är det något som rumpnissarna äter? :)

KebboN sa...

hahaha "disktrasa till liv"
jag tycker också det är kul å läsa, tråkigt att du aldrig skriver bara :P

Anonym sa...

ja soffiproppi du är dålig på uppdatering. Fast jag är inge bättre..

Anonym sa...

men åh! :P våfflor..
mm jag vet jag är inte världens bästa uppdaterare men jag ska skärpa mig! :)