söndag 1 juli 2007

peace and love

ja de va jätte kul faktist..the sounds va bäst hade inte väntat mig nåt annat heller..;Pnej men de va väldigt trevligt faktist mycket roligt folk träffa man också..:) jag sov själv i ett tält för matilda mådde inte så bra så hon åkte till falun å sov hos nån..men asså de är inte så hemskt som de låter för de va veldigt skönt faktist å bara kunna ha ett helt tält för sig själv..:)

om ca 35min så fyller jag år..de börjar närma sig..:D hihi..men de kändes lite som om jag fyllde idag för släkten va här idag och fira mig..fick många fina saker..tex en bärbardata som jag sitter och skriver på just nu den va mycket efterlängtad..så fick jag ett paket av mina systrar som de va massa smått ooch gott i de va roligt..:)

imon ska jag nog till eskilstuna med mamma pappa och Ida ska på den djrparken..:D dom skulle dit och jag vill ju inte vara själv på min födelsedag heller så jag fäljer med jag också..:)

nej nu har jag inte nå mer och skriva..

30min

ha de bra!

3 kommentarer:

Viktor sa...

Grattis sötnöt!

Anonym sa...

Grattis Sofie :D

Anonym sa...

Haha, jag somnade på The Sounds ju :P