söndag 15 juli 2007

hej!

idag har jag inte gjort mkt alls..bara gått runt lite kollat på tv kört lite bil..vill ha körkort nu!!de är mitt nästa mål här i livet att få körkort..:)

på onsdag ska jag jobba igen..:/ vill inte men de är ju bra å få pengar..har räknat å jag kommer få ca 10.000 i sommar..jag kommer tjäna ungefär 4000 på städningen å då jobbar jag tre timmar per dag i två och en halv vecka å på dagiset tjäna jag 6000 å då jobba jag åtta timmar per dag i tre veckor..:P lite skillnad..men de är bra iaf..:)

jag och Elin ska inte åka utomlands har vi kommit överens om vi vet väl inte riktigt om vi hinner för hon kom in på en skola så hon måste packa åså på hennes semester men vi ska iaf till stockholm i två nätter vi åker 7 augusti så de blir kul iaf..ska gå på grönan å shoppa lite på stan åså..:)

nej ska gå upp å kolla vad pappa har för sig..

ha de bra och sköt om er..

2 kommentarer:

generalen sa...

Det var påtiden :D

Viktor sa...

jag åker också till huvudstaden den 7 augusti! :D