fredag 20 juli 2007

jobb och slit..

idag va de en jobbig dag jag var helt själv och städa.:O var första gången..men de gick bra och fortare än vad jag trodde..:) så blev jag jätte irriterad på en tant där jag städa sist för hon va så tjurig men sen när jag skulle ut där ifrån så gick hon och hjälpte mig med dörren (de är inte så lätt och ta sig igenom en dörr med en städvagn) fast hon inte ens skulle åt de hållet så då kunde jag inte jag inte vara arg på henne längre..

nu är jag iaf i Avesta de är skönt..skönt och sova i min egna säng..har ont i ryggen nu för städningen och de är inte nån höjdare att sova på en luftmadrass i tre veckor..
men nu är de iaf bara en vecka kvar..:D sköönt..sen åker jag och Elin till sthlm..:)

ser en blonderingsförpackning just i mitt rum..ser ut som om jag skulle behöva använda den usch mitt hår skulle ju blekas av solen! de gör ju alltid de..:( men nu ska de bara jävlas...

Noah är världens sötate bebis..va och fika med han och vickis idag innan min buss gick..nog för att han sov mest men de va trevligt iaf..fast jag fick lov att lämna dom vid fiket för när Noah vakna skulle han ha mat och han äter inte spec snabbt så jag fick lov att gå till min buss innan han hade ätit klart..:/ fick lite dåligt samvete..men dom klara sig nog..

nej nu är de slut skrivet för idag..

sköt om er..

Inga kommentarer: