torsdag 12 juli 2007

ge mig sommar!

nää usch vilket väder de har varit..såå tråkigt..men idag va de iaf lite finare men de är jobbigt å städa trappor när de är varmt så när jag jobbar kan de va fult väder sen när jag slutar så kan de va fint..:) de skulle va bra för alla för när jag slutar så börjar väl dom som är lediga vakna..slutar vid tolv..:P
ska jobba nästa vecka oxå fast bara onsdag,torsdag och fredag sen tror jag att jag får jobba veckan där på oxå..men de går bra..dom är iaf snälla dom jag jobbar med..:)

hoppas jag och Elin kommer utomlands vill bli brun..ser sjuk ut nu ju..

nej men imon ska jag iaf hem ska bli skönt å få sova i min säng några nätter innan jag åker hit och sliter igen..:P

sköt om er..!

2 kommentarer:

Viktor sa...

Åh, jag saknar dig lite.

Anonym sa...

Vi bildar klubb, fast ajg kan inte bli brun så det sket sig iallafall :P