torsdag 5 juli 2007

halkbana..

tjoho..

idag har jag kört halkbana..de va faktist kul..jag tror faktis att de är omöjligt att kugga då ska man typ inte kunna köra bil alls isf..så de gick bra..va en sak jag gjorde om typ 1000 gånger bara men de fixa sig tillslut..

nej men då va man 18 då..:) känns härligt de..har inte märkt så stor skillnad än men de kommer väl de å..;P

ska kanske till falun i helgen får se va jag hittar på där..:)

snart ska jag bli moster igen då..de kan bli närsomhelst men de lilla pyret verkar ju inte vilja titta ut..:/ vill att han ska göra de nu!

skönt med sommarlov iaf..:)

nej men nu ska jag gå å äta nåt..

sen måste jag bara säga att den tiden som de står att jag skriver mitt inlägg stämmer inte alls vet inte vad de är för fel..

men sköt om er..

4 kommentarer:

Viktor sa...

Du har inte valt svensk tid... det kan du göra på Inställningar.

generalen sa...

välj inte svenska tid, det kul att fucka upp folks tidssinne.. :)

Viktor sa...

jag har valt svensk tid men den visar fel tid ändå. :D

generalen sa...

haha