lördag 19 maj 2007

Tjo!

Hej!

Ja nu har jag äntligen skaffat blogg ska bli skönt och ha ett ställe där man kan skriva av sig på igen..:)
De va Matilda som hjälpe mig skaffa en och tur va väl de annars vette sjutton om de hade blivit gjort..:P

Jaja..Igår for jag till norberg till Matilda för hon jag och Clara skulle nämligen till fagersta på kvällen och kolla på några band som spela där..de va trevligt blev lite kallt bara men men ingen ar väl dött av lite kyla! sen sov jag hemma hos Matilda också..

Ja jag tror faktist de får vara bra för min premiär blogg!
Jag ska försöka att skriva så mycket som möjligt..=)

ha de bra!

pusspuss//Sofie (jag ska försöka hitta på en ny avslutnings rad..;P)

6 kommentarer:

Unknown sa...

GRÄÄÄÄÄÄÄJT! :D Välkommen in i klubben. Ah, men avslutningsrader är totalt överreklamerade. ;) JA, I will keep an eye on this blogg :D

Viktor sa...

känn dig bokmärkt.

Anonym sa...

Haha härligt Soffan, ska bli kul att läsa :D

generalen sa...

kul att viktor snodde min textrad och haha, issa sa soffan, kan det bli bättre?

Bookmark on you.

vaknamatilda sa...

Du är bäst Sofisan :)

vaknamatilda sa...

Du är bäst Sofisan :)