söndag 20 maj 2007

Lappens!

Jag mamma och pappa tog bilen och åkte till lappens för att köpa glass kom hem nyss..:)

Elin min syster kom igår hem till Avesta och åkte hem idag hon hade sin katt med sig och den anföll min hand..:( så nu är den sönder riven..okej de kanske inte syns så mycket längre men ni skulle sett igår..ont gjorde de iaf..!

imon är de skola igen då..har så mycket å göra jag tror jag har kvar och göra i alla ämnen utom i svenska typ..fast de mesta är väl små saker men iaf..ska skriva ett arbete om läkare utan gränser ska leta fakta snart om jag orkar..nej jag måste även om jag inte orkar! så är de bara..! snart är de sommarlov om en månad så jobbar jag liksom på dagis oj de känns konstigt..jag vill ha sommarlov fast jag hinner typ inte ha de nu..nej nu ska ajg sluta klaga..sommar är skööönt!

undra vad jag gör om 525600 minuter jag lyssnar just på den låten så jagkom och tänka på de..


nej nu måste jag leta fakta om dom där läkarna kan inte sitta här å skriva om inget!

ha de bra!
pusspuss//Sofie

3 kommentarer:

generalen sa...

How do you measure, measure a year?

Unknown sa...

ja, det kan man undra. jag undrar verkligen vad jag gör om ett år :C buhu. Jag vill inte veta.

Anonym sa...

How about love? Measure in love.