måndag 21 maj 2007

hej!

Idag har varit en bra dag..jag har varit på topphumör hela dagen..nästan iaf.:) nej men jag vakna imorse och tänkte att inget får förstöra min dag..dock höll en hemtenta i kuhi på å göra de men jag satte stopp för de å sluta med den..:)

efter skolan gick jag Matilda och Viktor och fika på bullen..trevligt va de!

nog om min dag..

sätt din musik på blanda
klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtitlen som svar på frågan

1. hur mår du idag?
I will survive

2. kommer du komma långt i livet?
Glorious

3. hur ser dina vänner dig?
Hero (naaw så snällt ;P)

4. kommer du gifta dig?
Wait a minute

5. vad är ditt livs themesong?
Tanken som räknas

6. vad är ditt livs historia?
Märk hur vår skugga

7. hur är skolan för dig?
Holiday

8. hur kan du komma framåt i livet?
A little bit more

9. hur kommer imorgon vara?
Lost whitout you

10. vad är det bästa med dina vänner?
Ewerytime we touch

11. vad finns i lager för nästa vecka?
Silver and gold

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Home

13. hur är det med ditt liv?
Scars

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
Honestly

15. hur ser världen på dig?
Playing my game

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
Elefanten på tråden (va fan)

17. vad tycker dina vänner om dig?
Take me or leave me

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Iväg till hemligheten

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Lookign for love

20. har du en djup & mörk hemlighet?
Boulevard of borken dreams

21. brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
As tears go by

22. hur kan jag göra mig själv glad?
Lycklig och förvånad

23. kommer jag någonsin ha barn?
Over the moon

24. vad är några tips till mig?
En stund på jorden

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Lonely rainbows

26. vilken är min danssång?
Over

Så!

ha de bra!
pusspuss//Sofie

4 kommentarer:

vaknamatilda sa...

7. hur är skolan för dig?
Holiday - haha ;)

generalen sa...

gjorde en sån dr förut... det är otäckt hur pricksäkra de är.. :P

Viktor sa...

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Iväg till hemligheten. Klart. Sen var Holiday ganska klockren också...

Anonym sa...

Vars gör man det där testet?