onsdag 23 maj 2007

tja!

Idag har jag mest tagit de lugnt fast jag inte alls har tid med de egentligen..men jag kännde att jag va tvungen plus att jag inte mådde så bra runt två snåret heller hade ont i huve åså..:) intresant va..;P

imon är de iaf modevisning de ska bli kul och se va dom har sytt klassisarna..:) och som andra också såklart..:P

jag måste passa på och sitta lite vid datan nu för mamma skrver sitt examensarbete så datan är inte ledig så ofta just nu..så nu måste jag klicka vidare så jag hinner göra de jag ska..:)

ha de bra!
pusspuss//Sofie

2 kommentarer:

vaknamatilda sa...

hoppas vi kan sitta brevid varandra (A)

Unknown sa...

jag tror matilda har blivit lite av en stalker. Nejdå. Men ja.... eh jag vet inte varöfr jag skulle kommentera. men jag gillar kommentarer, kanske därför..