söndag 19 april 2009

tss!

tjolahopp!

ännu en helg har tagit slut och inte mycket har jag fått gjort inte..eller jo jag har faktiskt städat garderoben började igår men är inte klar än! illa..men man tröttnar ju när man har slängt alla ut alla kläder och dom ska in igen..och idag har jag faktiskt inte varit hemma så mycket så det har inte hunnits med..så då vet ni..

snart är lovet slut också..börjar på tisdag, usch! vill inte tillbaka. fast nuu är det inte långt kvar iaf, det ska verkligen bli underbart att sluta..
jag har sökt till falun nu också, sökte lite olika men jag kommer nog inte in på nåt, vet inte vad jag ska syssla med i höst då. och inget sommarjobb ser det ut som jag får heller, depp depp. men då ska jag iaf ta tag i körkortet, så jag får det i sommar..

nej men byebye!

<3

2 kommentarer:

Viktor sa...

Jag säger det till dig och alla andra som läser detta: Har man tråkigt så får man gärna klyva ved hemma hos mig. Jag bjuder på öl på verandan där vi kan titta på solnedgången och spela gitarr tillsammans.

Anonym sa...

är gaderoben färdig städad???