torsdag 9 april 2009

snörvel!

skiiit förkyld är jag! men glad ändå för jag har ju påsklov nu! :) det är kommer verkligen i rätt tid..

idag var jag in på högskolan dalarnas hemsida och tänkte söka några utbildningar men där stanna det..jag sökte aldrig..men jag ska göra innan nästa onsdag för då är sista dagen..vad gör jag om jag inte kommer in på nåt? och vad gör jag om jag kommer in på nåt? jag vet inte ens vad jag vill..jag vill plugga och bli klar men helst så skulle jag nog jobba, men inte så lätt att få jobb i dessa tider inte, och jag måste ju plugga nångång i livet så det kanske är lika bra att få det gjort när man ändå håller på..jajaa vi får se hur det där blir..

men nu ska jag lägga mig på soffa och kolla lite på tv för jag ska bli frisk tills på lördag orkar inte gå och snora och äckla alla på båten!

<3

Inga kommentarer: