söndag 5 april 2009

todeloo!

nuu du så ska jag på riktigt börja ta tag i saker! eller jag har redan börjat jag har varit ut och sökt sommar jobb, men jag ska också nu nästa vecka skriva in mig på körskola för jag ska ta det där körkortet nu hade jag tänkt, sen så ska jag nästa vecka komma på vad jag ska söka till på högskolan i falun så ska jag göra det så fort som möjligt. jag måste börja ta tag i mitt liv för inget kommer gratis har jag märkt!

jag har nyss kommit hem från utgång..det var kul men det blev rätt lungt faktiskt..men träffa några jag inte sett på länge så det var kul iaf! + att vi har haft fest för pappa idag eftersom han fyller år nu i veckan (Y)..

jaja nu har ni fått lite uppdatering om mitt liv.
ha det bra!

<3

1 kommentar:

Viktor sa...

Härligt! Det var verkligen skitkul att se dig. Ja, du får ta och börja i Falun, då kan vi hänga och spela mario kart. :)