söndag 1 mars 2009

vill inte vill inte vill inte...

...tillbaka till sjövik imorgon..:( jag vill verkligen inte jag får ångest nästan.
har sovit nästan hela dagen idag och kommer nog inte få några problem med att somna snart igen..fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden..

men jag har ju gjort lite saker på lovet iaf det är skönt..:) var till uppsala med mamma och Ida sen till romme med Anna Robin och Linus igår och åkte lite bräda, det var roligt om man bortser från min och Annas krock i skidbacken som sluta i att mitt arsleben gjorde fruktansvärt ont men ändå kunde jag inte sluta skratta..

så det här var väl ett intressant inlägg..:/
men jag orkar inte skriva mer + att jag måste väl försöka sova om jag ska orka upp imorgon.

ha det bra gott folk så kanske vi hörs nångång!

<3

Inga kommentarer: