onsdag 18 mars 2009

skoltrött?

jag? neeej då! sjövik är ju mitt kall jag kommer aldrig kunna lämna det där i sommar..host host..det är faktiskt bara två månader och elva dagar kvar..jippi! men jag ska ju söka högskola snart så jag kanske kan börja plugga till höst igen..
nåt fel i huvudet har jag ju som inte kan lämna det där med skolan riktigt ändå, fast sjövik blir väl inte några jätte problem precis. men det bli ju lite skillnad när det är högskola och man får en utbildning. men jag har varit helt insnöad på att bara söka socionom men nu har jag börjat tänka lite annat också men vi får se..jag ska söka lite olika iaf så kommer jag kanske in på nåt..:) men jag ska bara söka i falun iaf tror jag.!
bara så alla vet tänkte jag! snark!

jag var nyss på estet tvåornas musikal dom gjorde hair den var bra dom var faktiskt jätte duktiga..:) nästan så man saknar shamran lite..;) haha!

nej men nu ska jag kolla ltie på tv..

sånt här super nödvändigt inlägg igen!

<3

Inga kommentarer: