lördag 14 mars 2009

Trött!

som alltid är jag trött..

jag håller på att skriva ett cv till sommarjobb men det är inte lätt när man typ inte har något att skriva i det för man inte har nån erfarenhet alls! åh jag blir så irriterad. Sitta där och skriva gott om sig själv känns ju inte alls töntigt. allt blir så klyschigt också. nej usch det där är då inget för mig! men man måste ju.

skönt med helg iallafall, ska ta det lugnt finslipa på en uppsatts som ska vara inna på måndag ch lite så.

4+ ute nu! :D det tar sig, jag vill ha vår och sommar nu!
jag älskar snöslask då vet man att våren är ett steg närmare! men om jag känner vädret rätt så kan det nog ändras ganska snabbt det där, har trott att våren är här snart ungefär femtielva gånger eller nåt. men hoppet lever kvar..

nej men hörrni jag lär väl ta tag i det där cvt.

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Det tar sig sa mordbrännar´n :)