tisdag 8 januari 2008

meen duuu!

nu var de då längesen jag skrev här..ojoj kanske ska skärpa min lite..
ja sist jag skrev här var de ju 2007 men nu har de ju hunnit bli 2008..:O tiden går sååå fort de är bara en termin kvar i skolan..shiiit vad ska de bli av mig sen..jag har inte en aning..klart man tänker lite åså men de är ändå inget som lockar så där jätte mkt..jag får se till att komma på nåt nu..vill ju inte sitta på typ ICA hela livet..nej du.. min jul var bra fick många fina julklappar också så jag har inget att klaga på..:P
på lördag är de dax för Noah att döpas de blir roligt..
just nu gör jg inte så mkt iaf..sitter och funderar på om jag ska ta mig ett äpple.....ja så får de bli..

vi hörs!

3 kommentarer:

Viktor sa...

ta dig ett äpple du!

vaknamatilda sa...

haha - jag började nynna på äppelbogånglåt och fattade först inte varför, sen så insåg jag att det var ditt äpple ;)

sofiie-m sa...

haha!!