torsdag 10 januari 2008

En liten lista..

Jag har snott den från vickis..:P

Jag är: Sofie Maria Mosell

Jag sover: Helst länge på morgonen

Jag blir glad av: Ida och Noah

Vem kramade du senast: Asta var de nog

Vad sa du senast: Nej gå och lägg dig Asta

Gröna eller röda äpplen: Röda

Vem ringer du när du blir arg: Olika

Vad skulle du behöva just nu: Nässray

Har du snygga skor: nej inte speciellt

Vilken tid gick du upp idag: 8.15 kanske

Vad var det första du sa imorse? Hej!

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har någon annan sovit i din säng i natt : Nej

Vad såg du senast på tv: Nyheterna

Kan du spela fotboll: jag kunde väl iaf :P

Senaste personen du skickade ett sms till: Elin

Senaste personen som du fick ett sms av: Tove

Senaste personen du ringde till: Elin

Senaste personen som ringde till dig: Elin :P

Senaste personen som fick dig att skratta: Mamma eller Pappa var de nog minns inte

Senaste personen du hörde sjunga: Mig själv antar jag..:)

Senaste personen som fick dig arg: Kommer faktist inte ihåg..

Senaste filmen du såg: Them

Senaste låten du lyssnade på: Still here

Ditt liv med ett ord : Trevligt!

Gjort idag: Varit i skolan kom hem från skolan varit och handlat sen inte så mkt mer.

Vad drack du senast: Vatten

Vem är du kär i: Ingen.

Vad ska du göra imorgon: Gå till skolan, gå på stan med Elin
sen blir de väl en del fixa inför dopet på lördag antar jag..

Har du gråtit till en film någon gång: Ja de har jag nog

Sista meningen innan du går: God Natt!

Inga kommentarer: